Netflix z reklamami, czyli tańsza wersja Netflixa może zostać wprowadzona już pod koniec 2022 roku – informuje o tym The New York Times.
Netflix planuje wprowadzić nową formę abonamentu reklamowego, aby przyciągnąć nowych abonentów, dla których aktualne ceny są zbyt wysokie.
Firma jak zapewne pamiętacie poinformowała w kwietniu, że straciła subskrybentów w pierwszym kwartale roku. Była to pierwsza utrata subskrybentów od ponad dekady. Łącznie Netflix stracił 200 000 subskrybentów i spodziewa się, że w przyszłym kwartale straci kolejne. Utrata subskrybentów została częściowo przypisana współdzieleniu kont, czym Netflix zamierza się zająć.
Firma poinformowała pracowników w liście, że planuje ograniczyć udostępnianie haseł poprzez ograniczenie dostępu do subskrybentów, którzy dzielą gospodarstwo domowe. Netflix szacuje, że 222 miliony gospodarstw domowych dzielą się z kolejnymi 100 milionami gospodarstw domowych.