Michał11.03.2019
Niektóre flagowce Samsunga dostarczane są w pudełkach z przeciętą plombą zabezpieczającą

W ubiegłym tygodniu Samsung rozpoczął wysyłkę smartfonów Galaxy S10e / S10 / S10 + do osób, które zmówiły telefony w przedsprzedaży.

Jak się okazuje niektórzy mieszkańcy USA byli oburzeni tym, że otrzymali gadżety w niezamkniętych fabrycznie pudełkach.

Pudełka w których są telefony powinny posiadać specjalną nalepkę po obu stronach informującą nas o tym, że pudełko nie było otwierane. Tutaj niestety w wielu przypadkach było inaczej. Jak widzicie na poniższym zdjęciu naklejka zabezpieczająca jest przecięta. Świadczy to o tym, że ktoś już pudełka otwierał.

Skargi pochodzą głównie od klientów z USA. Przyczyna tej sytuacji nie jest całkowicie jasna. Być może dostawca musiał otworzyć pudełka z powodu braku instrukcji w zestawie lub innej rzeczy?

Niektórzy klienci zwrócili się już do firm kurierskich z reklamacjami. Obsługa klienta potwierdziła posiadanie „usterki” i odesłała osoby do salonów w celu wymiany smartfona.

Źródło: twitter.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz