W ubiegłym tygodniu Samsung rozpoczął wysyłkę smartfonów Galaxy S10e / S10 / S10 + do osób, które zmówiły telefony w przedsprzedaży.
Jak się okazuje niektórzy mieszkańcy USA byli oburzeni tym, że otrzymali gadżety w niezamkniętych fabrycznie pudełkach.
Pudełka w których są telefony powinny posiadać specjalną nalepkę po obu stronach informującą nas o tym, że pudełko nie było otwierane. Tutaj niestety w wielu przypadkach było inaczej. Jak widzicie na poniższym zdjęciu naklejka zabezpieczająca jest przecięta. Świadczy to o tym, że ktoś już pudełka otwierał.
Skargi pochodzą głównie od klientów z USA. Przyczyna tej sytuacji nie jest całkowicie jasna. Być może dostawca musiał otworzyć pudełka z powodu braku instrukcji w zestawie lub innej rzeczy?
Niektórzy klienci zwrócili się już do firm kurierskich z reklamacjami. Obsługa klienta potwierdziła posiadanie ?usterki? i odesłała osoby do salonów w celu wymiany smartfona.