Niezadowolony klient uderza pracownika salonu z produktami Apple w twarz - zobacz nagranie z monitoringu polecane, ciekawostki Wideo, wadliwy iPhone X, bangkok, Apple  Zobaczcie do czego może doprowadzić (jak twierdził 23-letni mężczyzna z Bangkoku) złe działanie FaceID w iPhone X. AppleStore 1300x700

Niezadowolony klient uderza pracownika salonu z produktami Apple w twarz – zobacz nagranie z monitoringu

Zobaczcie do czego może doprowadzić (jak twierdził 23-letni mężczyzna z Bangkoku) złe działanie FaceID w iPhone X.

Jak zobaczycie poniżej, do jednego z salonów z produktami Apple w Bangkoku trafił klient, który jak twierdził ma wadliwego iPhone?a X. Chodziło dokładnie o złe działanie FaceID.

Po kilku minutach rozmowy na temat usterki jeden z pracowników zaproponował wysłanie rzekomo wadliwego iPhone?a X do Apple w celu sprawdzenia iUrządzenia, ale w tym samym czasie drugi z pracowników po krótkim przeglądzie telefonu stwierdził, że FaceID jednak działa prawidłowo i wysyłka nie jest konieczna. No i to rozzłościło naszą dzisiejszą 23-letnią ?gwiazdę?.

W efekcie 23-latek wpadł w furię i zaczął krzyczeć na pracowników salonu. Domagał się od nich natychmiastowego wydania nowego iPhone?a X. Gdy pracownicy odmówili mężczyzna postanowił uderzyć jednego z pracowników w twarz. Całość została nagrana kamerą znajdującą się w sklepie.

?A 23-year-old Bangkok man was caught on video punching a female sales clerk in the face at an Apple retailer, after she refused to replace his iPhone X, which, allegedly, does not properly detect his face.?

Koniec tego zdarzenia jest taki, że po przybyciu na miejsce policji, mężczyzna otrzymał mandat w wysokości 150 dolarów.

Średnia ocena 0 / 5. Gł: 0

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top