Wielu programistów skarży się na iCloud. Problem na który skarżą się deweloperzy powoduje, że niektóre aplikacje z zaimplementowaną obsługą „iCloud” nie synchronizują się prawidłowo.
Jak zauważono na forach programistów, od listopada pojawiają się problemy z łącznością CloudKit. Niektórzy użytkownicy aplikacji, które mają wbudowaną obsługę „iCloud”, otrzymują następujący komunikat: „Żądanie nie powiodło się z http 503”. Deweloperzy popularnej aplikacji do tworzenia adnotacji GoodNotes napotykali na problem tak często, że stworzyli dokument pomocy technicznej dla klientów, którzy mają błąd.
Niektórzy programiści wbudowali nawet w swoje aplikacje pasek stanu „iCloud”, aby klienci mogli zobaczyć, kiedy „iCloud” nie działa. Jest to jednak duży problem dla twórców aplikacji, ponieważ użytkownik aplikacji nie wie, że jest to problem Apple, więc klienci oskarżają twórców aplikacji o awarię funkcji synchronizacji, której nie mogą naprawić.
Ok, there’s clearly an issue going on with iCloud sync right now affecting a lot of users across many different apps. What’s the best way to report this? Radar? I haven’t made any changes to my app since October and users have just recently started reporting sync failures.
— Becky Hansmeyer (@bhansmeyer) January 24, 2022
iCloud errors seem to have really increased over the last couple of days. Wonder how many devs have to add these for Apple to I don’t know fix the problems or at the very least publicly acknowledge them. https://t.co/KmukmZkYEu
— Paul Haddad (@tapbot_paul) January 21, 2022
iCloud sync is randomly breaking: https://t.co/WuSzylEtwE
^ A quick write-up on what’s been going wrong for me and others with iCloud of late and — as it turns out — for far longer than people realised. This is not good.
— Craig Grannell (@CraigGrannell) January 24, 2022
iCloud Drive returns a 503 error (service unavailable) since Nov. and it's affecting all apps that use iCloud Drive. @AppleSupport has not done anything about this and more AppleIDs are being affect.
The @GoodNotesApp is one of those: https://t.co/TwKO99symK@MacRumors @9to5mac— RawMean MeanRaw (@MeanRaw) January 24, 2022
A czy ktoś z Was zetknął się z tym problemem?