Apple udostępniło dwie nowe reklamy wideo iPhone’a 13 podkreślające kluczowe cechy związane z wytrzymałością urządzenia.
W pierwszej reklamie, zatytułowanej “Shake”, pies nurkuje do basenu w gorący słoneczny dzień, po czym wydostaje się na zewnątrz, podchodzi do swojej właścicielki i otrząsa się z wody, mocząc ją i jej iPhone’a 13. ‘iPhone 13. “Odporny na zachlapanie – Spokojnie, to iPhone”.
W drugiej reklamie, zatytułowanej “Edge”, iPhone 13 leży na stole w mieszkaniu, a połączenie przychodzące powoduje jego wibrację, aż do upadku na podłogę z głośnym hukiem. ” iPhone 13 z ceramiczną osłoną. Mocniejsze niż jakiekolwiek szkło do smartfonów. Spokojnie, to iPhone”.
Seria “Relax, it’s iPhone” nie jest nowa, a Apple udostępniło inne filmy z tej kampanii, aby zaprezentować funkcje takie jak “Find my”, czas pracy baterii i inne funkcje iPhone’a 12 i iPhone’a 13.