Samsung Electronics zdradza szczegóły nowej strategii, która zdaniem firmy zwiększy sprzedaż telefonów i pokona Apple w Ameryce Północnej. Samsung nazwał ten nowy plan Tiger.
Mimo że Samsung miał największy udział w rynku w Ameryce Północnej i Europie w trzecim kwartale ubiegłego roku, Apple nadal dominuje w ogólnych zyskach ze smartfonów.
Firma więc będzie poszukiwać nowych sposobów, aby zachęcić użytkowników do korzystania z telefonów Galaxy. Innym elementem jej rozwijającego się celu jest zwiększenie obecności Samsunga w segmencie akcesoriów elektronicznych. Jednym z takich segmentów są słuchawki bezprzewodowe, w których także dominuje Apple.
Chcemy przejść od producenta smartfonów do producenta inteligentnych urządzeń. Nie będziemy tylko marką technologiczną, ale marką kochaną przez młodsze pokolenie.
Samsung omówił swoją strategię Tiger na spotkaniu wykonawczym przed targami CES 2022 w Las Vegas. Poinformowano, że w spotkaniu wzięło udział około 40 dyrektorów firmy Samsung.