TikTok Music tak będzie nazywać się nowa usługa, która już wkrótce będzie konkurować ze Spotify i Apple Music. Czym będzie się różnić od konkurencji?
Podczas gdy Meta podejmuje absurdalne wysiłki, by upodobnić się do TikTok, nie zważając na ogólne niezadowolenie swoich użytkowników, TikTok przygotowuje się do kolejnego kroku.
Podobno ByteDance złożył właśnie wniosek o przyznanie znaku towarowego TikTok Music, który powinien odnosić się do streamingowego serwisu muzycznego gotowego w niedalekiej przyszłości konkurować ze Spotify i Apple Music.
TikTok ma już Hub do odkrywania nowej muzyki. Oprócz tego wszystkiego, TikTok udowodnił raz po raz, że ma moc przekształcania piosenek w chwytliwe hasła, doprowadzając je do sukcesu i czyniąc je sławnymi.
Dzięki TikTokowi narodzili się obecnie światowej sławy artyści, a dziesiątki piosenek stały się naprawdę popularne, wchodząc nawet do Top 100 Billboardu, Viral 50 Spotify czy playlist Apple Music.
Znak towarowy TikTok Music został zgłoszony w USA w maju. Można by go wykorzystać do wielu usług, w tym aplikacji umożliwiającej zakup, streaming i udostępnianie muzyki, piosenek, albumów i tekstów. Może też zrobić miejsce dla “domowych” teledysków tworzonych bezpośrednio przez artystów, być może z tańcami, które będą odtwarzane użytkownikom w klasycznym stylu TikTok.
TikTok jest jedyną aplikacją nie należącą do Mety, która przekroczyła 3 miliardy pobrań na całym świecie i po raz kolejny stanowi niesamowity impuls do odkrywania artystów i muzyki. Czekamy!