Po Stanach Zjednoczonych, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii Apple rozszerzyło usługę sponsorowania aplikacji w App Store na dodatkowe 46 krajów.
Apple Search Ads to przydatna usługa dla programistów, którzy chcą reklamować swoją aplikację w wybranych krajach jak i całych regionach.
Po aktualizacji opcja ta dostępna jest w: Albanii, Arabii Saudyjskiej, Australii, Azerbejdżanie, Belgii, Chile, Chorwacji, Czechach, Danii, Egipcie, Ekwadorze, na Filipinach, w Finlandii, Francji, Hiszpanii, Hong Kongu, Indiach, Indonezji, Japonii, Jordanii, Kambodży, Kanadzie, Katarze, Kolumbii, Korei Południowej, Kuwejcie, Libanie, Makau, Malezji, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Nowej Zelandii, Omanie, Pakistanie, Peru, Polsce, Portugalii, Republice Południowej Afryki, Rumunii, Singapurze, Szwecji, Szwajcarii, na Tajwanie, w Tajlandii, Ukrainie, USA, Wietnamie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Jak widzicie na liście dostępna jest również Polska.