Michał28.03.2019
Usługa sponsorowania apek w App Store dostępna w nowych krajach – także w Polsce

Po Stanach Zjednoczonych, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii Apple rozszerzyło usługę sponsorowania aplikacji w App Store na dodatkowe 46 krajów.

Apple Search Ads to przydatna usługa dla programistów, którzy chcą reklamować swoją aplikację w wybranych krajach jak i całych regionach.

Po aktualizacji opcja ta dostępna jest w: Albanii, Arabii Saudyjskiej, Australii, Azerbejdżanie, Belgii, Chile, Chorwacji, Czechach, Danii, Egipcie, Ekwadorze, na Filipinach, w Finlandii, Francji, Hiszpanii, Hong Kongu, Indiach, Indonezji, Japonii, Jordanii, Kambodży, Kanadzie, Katarze, Kolumbii, Korei Południowej, Kuwejcie, Libanie, Makau, Malezji, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Nowej Zelandii, Omanie, Pakistanie, Peru, Polsce, Portugalii, Republice Południowej Afryki, Rumunii, Singapurze, Szwecji, Szwajcarii, na Tajwanie, w Tajlandii, Ukrainie, USA, Wietnamie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

Jak widzicie na liście dostępna jest również Polska.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz