iOS 15

Wewnętrzne dane Apple pokazują, że wielu użytkowników iOS 15 wyłącza spersonalizowane reklamy

Wraz z systemami iOS 15 i iPadOS 15 firma Apple wprowadziła nową funkcję, która umożliwia użytkownikom wyłączanie spersonalizowanych reklam w aplikacjach Apple, takich jak App Store i nie tylko.

W prezentacji udostępnionej reklamodawcom przez MacRumors firma Apple przytoczyła wewnętrzne dane pokazujące, że w pierwszym kwartale 2022 r. 78% liczby operacji wyszukiwania w App Store pochodziło z urządzeń z wyłączonymi reklamami spersonalizowanymi we wszystkich krajach i regionach, w których były dostępne reklamy w wyszukiwarce.

Wewnętrzne dane Apple pokazują, że wielu użytkowników iOS 15 wyłącza spersonalizowane reklamy ciekawostki spersonalizowane reklamy, reklamy, iOS 15  Wraz z systemami iOS 15 i iPadOS 15 firma Apple wprowadziła nową funkcję, która umożliwia użytkownikom wyłączanie spersonalizowanych reklam w aplikacjach Apple, takich jak App Store i nie tylko. AppStore 1

Spersonalizowane reklamy Apple opierają się wyłącznie na danych własnych. Na przykład w App Store i Apple News historia wyszukiwania i pobierania użytkownika może służyć do wyświetlania odpowiednich reklam w wyszukiwarce. W Apple News i Stocks reklamy są wyświetlane częściowo na podstawie tego, co czyta lub śledzi użytkownik, w tym od wydawców, którym zezwolono na alerty. Warto zauważyć, że dane te nie są związane z funkcją przejrzystości aplikacji, która dotyczy tylko aplikacji korzystających z danych firm trzecich do śledzenia użytkowników.

A czy Ty korzystasz z tej funkcji? Czy blokujesz śledzenie?

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry