Xiaomi zaczyna sobie dobrze radzić także na międzynarodowym polu. W przeciągu pierwszej połowy roku sprzedali 26 milionow urządzeń mobilnych.
Xiaomi powoli dogania Lenovo, które ma wynik tylko, o 0,3% wyższy od Chińczyków. Chiński producent znany jest z wydawania na rynek flagowych urządzeń w niższej cenie, aniżeli robią to jego konkurenci. Ostatnio rozszerzyli oni swoje wpływy na kilka innych krajów, takich jak :
- Singapur
- Filipiny
- Malezja
- Indie
Dzięki Mi3 wydanemu właśnie na terenie Indii, Xiaomi zanotowało świetny start na tym rynku,gdzie w ciągu 40 minut wszystkie urządzenia zostały wyprzedane. W innym sklepie w Indiach w mniej,niż 5 minut wyprzedano ten sam model urządzenia Xiaomi.
Po wynikach widać,że to nie koniec “walki” Chińczyków na rynku mobilnym, choć najpierw prawdopodobnie zostaną najsilniejszą marką na swoim podwórku, a potem czas pokaże.