Xiaomi, dzięki wydawaniu swoich słuchawek, które są duzo tańsze od konkurencji, ma wiekszy udział w rynku mobilnym na terenie Chin od samego Apple.
Różnica wynosi zaledwie 1%, Xiaomi ma 11% udziałów w rynku mobilnym w Chinach, podczas gdy wynik Apple to 10%, oczywiście biorąc pod uwagę samą sprzedaż smartfonów.
Obecnie Xiaomi zajmuje 3 miejsce w tym regionie, wyprzedza ich jedynie Samsung i Lenovo. Samsung ma 18% udziałów na rynku, a Lenovo 12%.
Na ten moment sytuacja wygląda interesująco, wygląda na to, że ich ekspansja znacznie się powiekszy w nadchodzących miesiącach, w końcu chcą oni zawojować nowe rynki, takie jak : Indonezja, Singapur, czy Malezja.
Jeżeli koncern nie zmieni swojej polityki, co do urządzeń. Dając topową specyfikację idącą w parze z ceną, gdzie każdy może sobie pozwolić na kupno ich urządzenia to zarobią na tym krocie.