YouTube uruchomił nowa funkcje, którą polubi nie jeden z Was. Informacja o nowości pojawiła się na oficjalnym koncie na Twitterze.
Wprowadzona kilka dni temu do aplikacji nowość to „Nowe rekomendacje”. Testy beta nowej sekcji trwały od lata.
Według firmy funkcja Nowe rekomendacje wykorzystuje nowy algorytm, który koncentruje się wyłącznie na niewidzianych i nieznanych treściach – pomoże to poszerzyć ich horyzonty i zakres zainteresowań, a także umożliwi widzom „odkrywanie treści wykraczających poza ich typowe rekomendacje”. Jak wiadomo, standardowy algorytm YouTube dość często pokazuje, że użytkownik obejrzał już filmy w kanale.
Tap "New to you" in the Topics bar on Home 🏠 to find new creators & fresh content beyond your typical recommendations (Not seeing it? Try refreshing!). Let us know what you think!
Info: https://t.co/qjUkLT0ICE pic.twitter.com/vclApRgiX5
— TeamYouTube (@TeamYouTube) October 25, 2021
Nowość działa w ten sposób, że algorytm analizuje zainteresowania użytkownika i stara się wybrać dla niego takie filmy, których nigdy nie widział, ale mogą go zainteresować. Niekoniecznie będą to te same tematy: na przykład, jeśli dana osoba jest zainteresowana recenzjami słuchawek, to YouTube spróbuje zaproponować mu teledyski. Główną cechą tej funkcji jest to, że wybór będzie składał się głównie z twórców treści i filmów nieznanych użytkownikowi.
Jak Wam się to rozwiązanie podoba?