Zwróć uwagę na cenę swoich subskrypcji na iOS, nadchodzi ważna zmiana ciekawostki subskrypcja, App Store  Jak donosi TechCrunch, Apple testuje nową funkcję, która umożliwiłaby deweloperom automatyczne pobieranie od użytkowników opłat za zwiększone ceny subskrypcji. AppStore 1

Zwróć uwagę na cenę swoich subskrypcji na iOS, nadchodzi ważna zmiana

Jak donosi TechCrunch, Apple testuje nową funkcję, która umożliwiłaby deweloperom automatyczne pobieranie od użytkowników opłat za zwiększone ceny subskrypcji.

Obecnie firma Apple prosi klientów o zaakceptowanie wzrostu ceny w przypadku jej zmiany. Jeśli klient nie stuknie przycisku “Zaakceptuj nową cenę”, jego subskrypcja zostanie automatycznie anulowana. Dzięki nowej funkcji użytkownicy nadal będą informowani o wzroście cen, ale to oni będą musieli dezaktywować subskrypcję, gdyż w przeciwnym razie będzie ona nadal odnawiana. Zasadniczo Apple testuje system opt-out zamiast systemu opt-in w przypadku zmian cen subskrypcji.

Zwróć uwagę na cenę swoich subskrypcji na iOS, nadchodzi ważna zmiana ciekawostki subskrypcja, App Store  Jak donosi TechCrunch, Apple testuje nową funkcję, która umożliwiłaby deweloperom automatyczne pobieranie od użytkowników opłat za zwiększone ceny subskrypcji. subskrypcja 1

Na przykład, gdy Disney+ podniósł ceny swoich subskrypcji, niektórzy użytkownicy zauważyli, że aplikacja wysłała powiadomienie informujące o zmianie, ale nie było w nim przycisku umożliwiającego anulowanie subskrypcji. Osoby, które nie chciały stosować się do nowych cen, musiały otworzyć aplikację i ręcznie anulować subskrypcję.

Inni deweloperzy zauważyli podobne zachowanie w przypadku kilku subskrypcji, a rzecznik Apple potwierdził w rozmowie z serwisem TechCrunch, że firma prowadzi pilotażowy test nowego systemu subskrypcji.

“Testujemy nową funkcję. Kilku programistów z różnych kategorii aplikacji, organizacji i regionów bierze udział w testach, aby pomóc w sprawdzeniu nadchodzącego ulepszenia, które naszym zdaniem będzie korzystne zarówno dla programistów, jak i użytkowników. Więcej szczegółów podamy w najbliższych tygodniach” – powiedział rzecznik.

Firma nie podała więcej szczegółów na temat testu pilotażowego, nie poinformowała też, które aplikacje biorą w nim udział ani kiedy funkcja zostanie wprowadzona na rynek.

Co o tym sądzisz?

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Przewiń do góry