W ciągu ostatnich miesięcy użytkownicy 13 – calowych MacBooków Pro skarżyli się na problem, jakim jest zawieszanie się Safari, a jedynym rozwiązaniem dotychczas było wyłączenie i ponowne włączenie laptopa.
Na szczęście Apple umieściło instrukcję poradzenia sobie z występującym obecnie problemem.
Pierwsze informacje o błędzie pojawiły się w marcu bieżącego roku podczas dostępności OS X 10.11.4, ale błąd występował również podczas beta testów oprogramowania. Tylko i wyłącznie użytkownicy 13 – calowych MacBooków Pro mieli problemy z ich nienagannym działaniem, ale w tym samym czasie pojawiały się informacje o podobnym błędzie na innych urządzeniach z Cupertino.
Jak już wspominałem, producent wydał instrukcję poradzenia sobie z występującym problemem i radzi zaktualizować OS X i wtyczki Adobe Flash Player do najnowszych wersji. Obecnie najnowszą wersją OS X jest 10.11.5 wydany 16 maja bieżącego roku.