Michał01.03.2016
iOS 9.3 beta 5 – lista zmian

Dziś dość niespodziewanie, bo tydzień po udostępnieniu iOS 9.3 beta 4, właśnie Apple udostępniło deweloperom piątą betę iOS 9.3 Co zostało zmienione?

Wszystkie zmiany jakie zauważyłem w stosunku do poprzedniej znajdują się poniżej.

Zrzut ekranu 2016-03-01 o 19.29.15

Lista zmian:

  • wersja 13E5225a
  • poprawki błędów
  • system wydaje się działać szybciej

Wygląda na to, że beta 5 skupia się jedynie na poprawkach błędów. Żadnych istotnych zmian nie widzę. Nadal nie ma PL Siri. Gdy zauważę coś istotnego, to oczywiście dopiszę do listy.

Jak się okazuje piątą betę iOS 9.3 otrzymały także osoby biorące udział w publicznych beta testach.

Jeśli jeszcze nie wiesz co nowego pojawiło się iOS 9.3 beta 1, iOS 9.3 beta 2, iOS 9.3 beta 3 i iOS 9.3 beta 4 to zapraszam do wpisów poniżej:

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • Rafał Gruszka

    Publiczna beta 5 tez dostępna. Właśnie pobieram na pro i 6.

  • Rafał Gruszka

    Publiczna beta 5 tez dostępna. Właśnie pobieram na pro i 6😌

  • Rafał Gruszka

    Publiczna beta 5 tez dostępna. Właśnie pobieram na pro i 6.

  • czoczo

    Dzięki

  • Rafał Gruszka

    Kuzwa mać, cały ios9 ma problemy z działaniem Game Center dopiero 4 beta 9.3 to naprawia a teraz wrzuciłem 5 betę i problem kuzwa wrócił. 😫😫😫

    • krzysiekb92

      Jaki błąd? U mnie (chyba) wszystko w normie.

      • Rafał Gruszka

        Ja często sie przelogowuje i znowu Game Center zamroziło. Problem powszechnie znany. Nie używasz to nic sie u ciebie nie dzieje.

      • Rafał Gruszka

        Tutaj nagrałem problem.
        http://youtu.be/t58mBVK_2Kw

        • @Orlowskii

          Jestes jedyny na swiecie który jeszcze game center uzywa :P

          • Rafał Gruszka

            Chyba upadłeś na głowę hahaha. Masz kilka kont np w grze clash of clan i potrzebujesz game Center ale powiem ci ze twoje zachowanie typowe dla fanatyków, coś ich ukochany producent zjeb…to walną głupią ripostą😂😂😂😂😂😂😂

          • @Orlowskii

            Czy ja na Ciebie naskoczylem? Ja mało gram, wiec nie wiedzialem, ze to jest potrzebne do grania, mi tylko wyskakuja irytujace powiadomienia z Game Center i dlatego myslalem, że nikt tego nie uzywa w dodatku byly plotki ze mają je usunąć, więc proszę Cię o troche luzu.

          • Rafał Gruszka

            Ok, masz racje, to było szczeniackie z mojej strony. Powiadomienia zawsze mam wyłączone wiec dla mnie nie istnieją ale Game Center to profil w grach gdzie siedzi save gry a kiedy masz kilka profili to wymagane jest przelogowanie. Apple ostatnio ma dużo wpadek i zaczyna mnie to lekko irytować. Pozdro

          • @Orlowskii

            ;)

    • Ciapciarapciap

      U mnie też w normie

  • sokol363

    W tej becie jest ikona kłódki w notatkach zabezpieczonych hasłem po odblokowaniu w celu ponownej blokady.

  • Qwert

    Ja współczuje bardzo szczerze, będę się modlić za Was powrót do normalności.

  • Bart

    Zastanawia mnie z jakim systemem bedzie dostarczany iPhone SE – bo chyba nie z iOS 9.3 ktory ma miec premiere razem z nowym iPhone – a potem Apple z 10 milionow iPhone wyciaga z pudelek i aktualizuje

    • sokol363

      No raczej z 9.3 bo ma mieć premierę w marcu.

      • Bart

        oczywiscie – LECZ (nie wiem czy wiesz) obecnie jest beta 5 – zatem NIEMOGA dzis czy nawet za 2 tygodnie jej wpakowac do iPhone SE – zatem jak oni to robia ze pakuje ten nowy system w ciagu np. tygodnia do MILIONOW urzadzen (no chyba nie otwieraja pudelek) :/

        • sokol363

          Mogą. Przecież testują już iOS 10… To, że udostępniają teraz to nie znaczy, że nie była gotowa miesiąc temu. :)

          • Bart

            powiadasz iz kupujac nowego iPhone dostajesz go z iOS 9.3 Beta 5 – mam nadzieje ze jaja sobie robisz

          • sokol363

            Nie. Z iOS 9.3.

          • Bart

            no ok – zatem full wersja 9.3 bedzie za jakos 2 tyg. gdy bedzie konerencja – powiedz mi/nam – jak Apple instaluje MILIONY najnowszych iOS do iPhone (i czesto innych urzadzen jak np. iPad) w ciagu paru dni?

          • sokol363

            Wyobraz sobie że jest już gotowy dawno a my tylko testujemy. A jak nie pojmujesz to ewentualnie wyobraź sobie, że folie na pudełka będą zakładać dopiero przed dzień prezentacji zeby mieć czas wyjąć telefon i zaktualizować przez iTunes

          • Bart

            ? Skoro jest juz dostepny dawno to po kiego wychodza te beta 1, 2, 3…. 5 i finalny iOS?

            Wgrac i zafoliowac kilkanascie MILIONOW urzadzen w pare dni?