El Capitan OS X 10.11.4 i błąd iMessage i FaceTime polecane, ciekawostki jak naprawić błąd imessage w 10.1.4, jak naprawić błąd facetime w 10.11.4, El Capitan, Apple, 10.11.4 i błąd iMessage, 10.11.4 i błąd facetime  Portal MacRumors donosi, że wielu użytkowników notebooków Apple nie może zalogować się do iMessage i FaceTime po przeprowadzeniu aktualizacji do OS X 10.11.4. Wszystkie fora związane z Apple, a nawet ich oficjalne pękają w szwach przez ten błąd. OSX10.10 1300x700

El Capitan OS X 10.11.4 i błąd iMessage i FaceTime

Portal MacRumors donosi, że wielu użytkowników notebooków Apple nie może zalogować się do iMessage i FaceTime po przeprowadzeniu aktualizacji do OS X 10.11.4. Wszystkie fora związane z Apple, a nawet ich oficjalne pękają w szwach przez ten błąd.

Najwięcej skarg jest od osób, które wykonały czystą instalację, zaraz po niej nie mogą zalogować się do obydwu usług. Po ?zalogowaniu? pojawia się komunikat z błędem lub nic się nie dzieje, co zresztą możecie zobaczyć na wideo poniżej. Nawet świeżacy w ekosystemie Apple mają ten sam problem (pierwszy zakup sprzętu), korzystając z najnowszej kompilacji OS X. Błąd pojawia się również na starszych wersjach oprogramowania.

El Capitan OS X 10.11.4 i błąd iMessage i FaceTime polecane, ciekawostki jak naprawić błąd imessage w 10.1.4, jak naprawić błąd facetime w 10.11.4, El Capitan, Apple, 10.11.4 i błąd iMessage, 10.11.4 i błąd facetime  Portal MacRumors donosi, że wielu użytkowników notebooków Apple nie może zalogować się do iMessage i FaceTime po przeprowadzeniu aktualizacji do OS X 10.11.4. Wszystkie fora związane z Apple, a nawet ich oficjalne pękają w szwach przez ten błąd. messagesactivationerror 800x493

Oficjalne wsparcie zaleca wyłączenie dwu etapowego uwierzytelnienia i ponownie zalogowanie się do iCloud, ale to rozwiązanie nie działa u każdego. Strona ze statusem poszczególnych usług Apple nie pokazuje, żadnych przerw w ich działaniu, ale wygląda mi to na problem z serwerami aktywacji iMessage i FaceTime. Pewny konsument, który zakupił niedawno MacBooka otrzymał informację, że Apple pracuje nad szybkim rozwiązaniem problemu.

Yesterday I bought a new 15-inch macbook pro from the Apple store. Out of the box, 10.11.1, computer would not sign in to my iCloud account with my Apple ID. So I skipped this part of the initial setup. Managed to sign in to iCloud in system preferences, and managed to see my Notes, Reminders, Safari bookmarks. But I have the same problem: I cannot sign in to Messages or FaceTime.

Today, after a couple of hours talking to Apple on the phone last night, I returned to the store to see if there was a fix, or whether the problem was specific to that machine. For an unrelated reason, I wanted to switch models: from the 15-inch to the 13-inch.

So I got a new 13-inch macbook pro this morning and decided to set it up in store. Same issue. I had a lengthy chat with one of the Apple Geniuses who could not figure this out. He did his best, but he could only give vague answers to my questions. He said it seems like an Apple server issue that “engineering” is aware of and are hoping to fix.

Dotknięci problemem użytkownicy nadal nie mogą się zalogować i nie ma obecnie, żadnego, wiarygodnego rozwiązania, aby wszystko działało jak powinno. Warto nadmienić, że nie wszyscy borykają się z nowo powstałym błędem i ciężko powiedzieć, czy istnieje jakikolwiek wzór, który go powoduje.

Aktualizacja

Okazuje się, że problem już został rozwiązany.

Średnia ocena 0 / 5. Gł: 0

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top