Michał04.10.2017
iOS 11 zainstalowany na 38,5% iUrządzeń

Dokładnie dwa tygodnie po światowej premierze najnowsza wersja iOS 11 jest już zainstalowała na 38,5% wszystkich iUrządzeń na całym świecie.

Wynik jest nieco gorszy od iOS 10. W ubiegłym roku iOS 10 po dwóch tygodniach od premiery zainstalowany został na blisko 50% wszystkich iUrządzeń na całym świecie, więc wynik iOS 11 jest nieco gorszy, ale nie ma co się dziwić bo nawet wydana wczoraj wersja iOS 11.0.2 nadal zawiera szereg błędów. Ale o tym napiszę później.

A jak to jest z Wami? Zainstalowaliście już u siebie najnowszą wersję iOS?

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.

@michal_rz
  • Czesc

    Jak bateria w 11.0.2 iphone 6s?

    • Dawid Liwski

      Lepiej niż w 11.0, ale zdecydowanie gorzej niż w 10.3.3.

      • Czesc

        Ehh to jeszcze sie wstrzymam dzieki

  • Gun’s

    Nie dziwią mnie w zupełności te wyniki. iOS 11 pracuje na miano jednego z najbardziej zbugowanych wydań w historii.

  • Zarek

    Szkoda słów. na Iphone 6 plus chodzi jak silnik od kosiarki w czołgu. Ciągłe zwiechy, mnóstwo drobnych błędów. Jeden z najgorzej dopracowanych systemów w historii Apple’a.
    Otwieranie kamery z zablokowanego ekranu trwa u mnie ok 5 sekund. Odwracanie ekranu w poziomie (system, youtube itp) to koszmar, czekam, czekam i czekam…

    w Youtubie jak odwrócę ekran poziomo to odwraca mi film w poziomie ale nie zmienia się jego rozmiar z pionu.
    Mam nadzieję, że to poprawią wkońcu.

    Nie mówię już o wyłączaniu WIFI… no i bluetooth, który z zegarkiem chodzi super ale rozłącza mi połączenie z radiem w samochodzie kilka razy w ciągu minuty…

  • Patryk

    Nie zainstalowałem i chyba nie zamierzam. Nie podoba mi się wizualnie i nie kupuje tych „udogodnień” jakie Apple nam tu funduje. Mam iPhone SE

  • Dorian

    Nie mam zamiaru instalowac tego syfu. Moze apple zbytnio sie spieszyło ze go niedopracowali. Juz nie mówie o nudnym iphonie 8 .Tak naprawde apple podniosło cene . W tej kwocie wszystkie flagowe tel sa bezramkowe a apple tez taki posiada ale juz za 5tys a kontynuacja modelu od 2g czyli ip8 juz nie jest klasą premium tylko podrzednym modelem w ofercie jak kiedys 5c

  • Abelazar

    Tylko na IPad Air 2 bo faktycznie sporo zmian przyniósł iOS 11 dla tabletów ale działanie tak średnio oceniam. Trzeba się przyzwyczaić do nowych rozwiązań. Co do telefonu iPhone 6s by dac na niego iOS 11 to podziękuje. Nie zamierzam instalować. Przynajmniej nie w tym roku aż ogarną system. Na tablecie mi nie przeszkadza ale telefon ma być niezawodny a nie zbugowany. Ile było na IOS 10 męczarni ze alarmy nie działały. I inne irytujące bugi. Teraz iOS 10 ostatnie wydanie jest w miarę ogarnięte.

  • Apple

    Witam mialem ios 11 zainstalowany na iphone 6 i bateria byla tragedia dlatego wrocilem do 10.3.3 i widze ze w ipad air 1 jest podobnie zastanawiam sie aby powrocic do 10.3.3 jak dla mnie to apple celowo to robi w celach marketingowych aby kupic nowszy model

  • Tolu

    Ja na pewno wstrzymam się minimum do wydania 11.2, ponieważ iPhone X otrzyma pewnie już 11.1, ale wszyscy dobrze wiemy że to tak naprawdę prototyp i co chwilę będą wychodzić nowe wersje! Nie zdziwie się wcale jak będzie jakaś afera, facegate albo coś w tym stylu! Zobaczymy!

  • Bartek I

    Jak bateria w 5s z którąś z wersji iOS 11?