Michał10.04.2015
iOS 8.3 – nie działa Ci TouchID w App Store? Mamy rozwiązanie

W dniu wczorajszym pisaliśmy o tym, że bardzo wiele osób ma problem z Touch ID w App Store. Dziś opiszę Wam co należy zrobić, aby ten problem rozwiązać.

iOS8

Jeśli nie możecie korzystać z TouchID w App Store to musicie wykonać następujące czynności:

  • Wejdź do aplikacji Ustawienia – Touch ID i kod.
  • Wpisz PIN.
  • Odznacz opcję „iTunes Store i App Store”.
  • Wyjdź z ustawień wciskając przycisk Home.
  • Wykonaj restart iPhone’a (trzymaj przycisk Home + Sleep tak długo, aż telefon się wyłączy).
  • Włącz telefon i ponownie udaj się do Ustawienia – Touch ID i kod.
  • Wpisz PIN i włącz opcję „iTunes Store i App Store”.

Gdy wykonacie te czynności błąd uniemożliwiający korzystanie z Touch ID w App Store powinien zostać naprawiony.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • Krzysiek

    Działa :)

  • Gulliver.89

    Nie robiłem nic i samo się naprawiło :)

  • antichrist

    teraz działa, dzięki
    ciekawe czy na stałe…

  • Kamil Witaszewski

    U mnie działa bez problemu. CO najważniejsze – bateria zyskała drugie życie :)

  • xazar

    Apple może przejść przez rewolucję technologiczną tylko wtedy kiedy Samsung udostępni Apple swoje przestarzałe A11, 20 nanowe oszczędne procesory,a tak to wszystko co robi Apple jest żałosnymi kosmetycznymi zabiegami.