Michał19.02.2016
Jak naprawić błąd 53, który blokuje iPhone i iPad – instrukcja

Wczoraj Apple udostępniło nową wersję iOS 9.2.1, która naprawia błąd 53. Błąd 53 pojawia się w momencie gdy dokonacie wymiany Touch iD w nieautoryzowanym serwisie.

Jeśli Wasze iUrządzenie miało wymieniany Touch ID i pojawia się Wam w iTunes błąd 53 podczas robienia restore, to poniżej opiszę Wam jak należy to naprawić.

iOS9

Instrukcja:

01. Pobierz najnowszą wersję iOS 9.2.1 – linki znajdują się tutaj.
02. Podłącz urządzenie do komputera i uruchom iTunes.
03. Jeśli iTunes nie wykrywa urządzenia wprowadź je w tryb DFU (trzymaj home + sleep przez 10 sek, a następnie puść sleep cały czas trzymając home i czekaj, aż iTunes wykryje iUrządzenie w trybie awaryjnym).
04. Przytrzymać przycisk (alt dla Mac) lub (shift dla Win), kliknij odtwórz i wskaż plik z dysku.
05. Czekaj aż zakończy się proces instalacji.
06. Aktywuj urządzenie.

Ciesz się działającym iOS 9.2.1

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

MacUser & fan Apple.
@michal_rz
  • Bart

    Tu mam jeszcze dowod (dla spiskowcow) iz Apple nieszukalo jakis extra pieniedzy z napraw iPhone.

    Pytanie:
    Czy Apple blokowalo jakiekolwiek inne urzadzenie z iOS ktore nie ma czytnika linii papilarnych?

  • Marcin Wojciechowski

    Dzięki za instrukcję.

  • Qwert

    Nie tak dawno temu „wspólnie ” zgodziliśmy się że takowe rozwiazanie jest dla lepszej „ochrony” urządzeń cydrowych 👍 Ale kiszka z tymi c h amerykańskochinskimi urządzeniami zaczynam się wstydzić że tak dałem się omamić i tego używam.