Wczoraj Apple udostępniło nową wersję iOS 9.2.1, która naprawia błąd 53. Błąd 53 pojawia się w momencie gdy dokonacie wymiany Touch iD w nieautoryzowanym serwisie.
Jeśli Wasze iUrządzenie miało wymieniany Touch ID i pojawia się Wam w iTunes błąd 53 podczas robienia restore, to poniżej opiszę Wam jak należy to naprawić.
Instrukcja:
01. Pobierz najnowszą wersję iOS 9.2.1 – linki znajdują się tutaj.
02. Podłącz urządzenie do komputera i uruchom iTunes.
03. Jeśli iTunes nie wykrywa urządzenia wprowadź je w tryb DFU (trzymaj home + sleep przez 10 sek, a następnie puść sleep cały czas trzymając home i czekaj, aż iTunes wykryje iUrządzenie w trybie awaryjnym).
04. Przytrzymać przycisk (alt dla Mac) lub (shift dla Win), kliknij odtwórz i wskaż plik z dysku.
05. Czekaj aż zakończy się proces instalacji.
06. Aktywuj urządzenie.
Ciesz się działającym iOS 9.2.1