W momencie uszkodzenia urządzenia mobilnego zazwyczaj szukamy najlepszego serwisu, pytamy znajomych, przeglądamy internet lub Twittera.
Naprawa sprzętu mobilnego Apple potrafi być droga, ale z drugiej strony wiemy, że serwisanci powinni sprostać zadaniu.
Niedługo w Stanach Zjednoczonych zadebiutuje aplikacja Support zgodna z iPhone`ami i iPadami, pozwalająca umówić spotkanie w sprawie naprawy uszkodzonego urządzenia mobilnego. Aplikacja nie obsługuje wyłącznie salonów Apple, ale również podlegające Amerykańskiemu producentowi serwisy.
Niektóre funkcje programu Support są dostępne w aplikacji mobilnej Apple Store, ale ona nie pozwala na umówienie spotkania ze specjalistą. Bardzo dobrze, że dedykowany program pokazuje również wszystkie podpięte do naszego Apple ID sprzęty. To sprawia, że wyszukanie wsparcia dla każdego z nich jest dziecinnie proste. Pamiętajcie, że wsparcie Apple jest również obecne na Twitterze i tam też możecie prosić o pomoc specjalistów.
Aplikacja Support aktualnie dostępna jest w Holandii. Na dniach ma pojawić się także w Stanach Zjednoczonych. Kiedy pojawi się kraju nad Wisłą? Tego nie wiemy.