OneTech23.08.2019
British Airways kupiło 15 000 iPhone’ów XR dla personelu pokładowego

iPhone XR to jeden z najlepiej sprzedających się smartfonów Apple. W dość przystępnej cenie otrzymujemy Face ID, duży ekran, procesor A12, pojemną baterię i przede wszystkim najlepszy na świecie system iOS.

Jak się okazuje Linie lotnicze British Airways zainwestowały 6 500 milionów dolarów w ulepszenie technologii stosowanej przez załogę swoich samolotów, aby poprawić jakość lotu klientów. W tym celu nabyli 15 000 iPhone XR.

Zgodnie z oświadczeniem opublikowanym przez linię lotniczą, te 15 000 iPhone XR pomoże pracownikom zaoferować bardziej spersonalizowane doświadczenie ponad 45 milionom klientów, którzy korzystają z ich usług każdego roku. Telefony komórkowe będą miały aplikacje, które pomogą personelowi lepiej poznać użytkowników, z informacjami i preferencjami żywieniowymi z poprzednich lotów.

„ Ostatnio klient zdał sobie sprawę, że zapomniał zamówić specjalny posiłek. Był pod dużym wrażeniem, gdy szybko podniosłem słuchawkę, zalogowałem się na ba.com i zamówiłem ten posiłek na podróż powrotną – wszystko w ciągu kilku minut podczas lotu. ”

Pełne oświadczenie dostępne jest w tym miejscu.

Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl