Firma Apple opublikowała nowy film reklamowy, w którym podkreśla funkcje ochrony prywatności dostępne w telefonie iPhone.
W filmie przedstawiono funkcje uniemożliwiająca śledzenie przez aplikacje, a także ochronę prywatności poczty elektronicznej, które mają zapewnić użytkownikom większą kontrolę nad gromadzeniem danych osobowych.
Film reklamowy opowiada o młodej kobiecie o imieniu Ellie, która odkrywa, że jej dane osobowe są sprzedawane w domu aukcyjnym. Oferty dotyczą wiadomości e-mail z iPhone’a, historii zakupów, danych o lokalizacji, kontaktów, historii przeglądania i innych. Po zorientowaniu się, że jej dane zostały sprzedane, Ellie korzysta z funkcji blokowania śledzenia aplikacji i ochrony prywatności poczty, po czym aukcjoner i licytujący nagle rozpływają się w powietrzu.
Firma Apple zapowiedziała również, że w niektórych miastach USA przeprowadzi kampanię billboardową pod hasłem “Prywatność. To jest iPhone”.
Jak Wam się podoba reklama? Dajcie znać w komentarzach.