Urządzenia i usługi firmy Apple nadal są najpopularniejszymi opcjami wśród nastolatków w USA, wynika z nowych danych udostępnionych przez firmę inwestycyjną Piper Sandler.
87% badanych nastolatków posiada iPhone’a. W ciągu ostatnich 10 lat liczba nastolatków posiadających iPhone’a wzrosła ponad dwukrotnie. Na przykład w 2012 roku 40 procent amerykańskich nastolatków posiadało iPhone’a.
Piper Sandler sugeruje, że wysokie wykorzystanie iPhone’ów wśród nastolatków dobrze wróży produktom serwisowym Apple i dalszym aktualizacjom cyklu produktowego.
Naszym zdaniem to ważne dane dla rynku smartfonów premium. Ponadto, trendy te są zachęcające, ponieważ firma kontynuuje wprowadzanie nowych iPhone’ów, które mogą zapewnić znaczącą aktualizację w cyklu produktowym. Uważamy, że te pozytywne trendy mogą być również katalizatorem dalszego rozwoju usług w miarę wzrostu bazy instalacyjnej sprzętu Apple.
Apple Watch jest mniej popularny – posiada go tylko 31 procent nastolatków, ale smartwatch Apple jest zdecydowanie najpopularniejszym zegarkiem wśród nastolatków.
36,8% nastolatków zgłosiło posiadanie smartwatcha, więc tylko 5,8% posiada smartwatch, który nie jest Apple Watch.