playboy 1

Playboy umieścił na okładce dziewczynę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję

W marcowym Playboy w Meksyku doszło do niezwykłej innowacji – na jego okładce pojawiła się postać, która nie istnieje w rzeczywistości.

Jest to Samantha Everly, postać stworzona całkowicie przez zaawansowane technologie sztucznej inteligencji, za sprawą platformy XChatter. Owa kreacja nie ogranicza się jedynie do wizualnej reprezentacji – Samantha została wyposażona w zestaw cech osobowych, w tym przyjemny głos i zdefiniowany charakter, co pozwala jej na interakcję z użytkownikami w sieci na wielu płaszczyznach.

Założeniem stojącym za powstaniem Samanthy jest chęć zaoferowania użytkownikom pozytywnego doświadczenia komunikacyjnego, które mogłoby przeciwdziałać uczuciu samotności.

Playboy umieścił na okładce dziewczynę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję pozostale, ciekawostki sieć neuronowa, Samantha Everly, Playboy, marzec, 2024  W marcowym Playboy w Meksyku doszło do niezwykłej innowacji – na jego okładce pojawiła się postać, która nie istnieje w rzeczywistości. sam 3

Wirtualna postać dzięki wykorzystaniu technologii AI jest w stanie prowadzić rozmowy z tysiącami osób na całym świecie, w ich rodzimym języku, dyskutując na szeroki zakres tematów – od sportu, przez naukę, historię, po kulturę i rozrywkę. Samantha jest również zaprogramowana, by wprowadzać elementy humoru do interakcji, oferując użytkownikom nie tylko towarzystwo, ale i rozrywkę.

Playboy umieścił na okładce dziewczynę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję pozostale, ciekawostki sieć neuronowa, Samantha Everly, Playboy, marzec, 2024  W marcowym Playboy w Meksyku doszło do niezwykłej innowacji – na jego okładce pojawiła się postać, która nie istnieje w rzeczywistości. sam 1

Inicjatywa ta jest odzwierciedleniem rosnącej roli, jaką sztuczna inteligencja odgrywa w mediach i rozrywce. Przedstawienie wirtualnej postaci na okładce tak prestiżowego wydawnictwa, jak Playboy, podkreśla zmieniający się krajobraz mediów, gdzie granice między rzeczywistością a kreacją cyfrową stają się coraz bardziej płynne. Wprowadzenie Samanthy do świata mediów to nie tylko świadectwo postępu technologicznego, ale także próba zbadania nowych form interakcji społecznych i komunikacji.

Playboy umieścił na okładce dziewczynę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję pozostale, ciekawostki sieć neuronowa, Samantha Everly, Playboy, marzec, 2024  W marcowym Playboy w Meksyku doszło do niezwykłej innowacji – na jego okładce pojawiła się postać, która nie istnieje w rzeczywistości. sam 2

Tworzenie wirtualnych postaci, które mogą wchodzić w interakcje z prawdziwymi ludźmi, otwiera nowe możliwości dla mediów, marketingu i edukacji. Przez swoje konta w mediach społecznościowych, Samantha Everly staje się nie tylko narzędziem marketingowym, ale również platformą edukacyjną i rozrywkową, oferującą unikalne doświadczenia dla użytkowników Internetu.

Dyrektor generalny XChatter, Derick Manlapeg, podkreśla, że celem projektu nie jest jedynie zapewnienie rozrywki, ale przede wszystkim stworzenie pozytywnego wpływu na życie społeczne użytkowników. Przez interakcje z Samanthą, ludzie mają szansę na chwilę zapomnienia o codziennych problemach, co w dzisiejszych czasach, kiedy samotność staje się coraz większym problemem społecznym, może mieć realny wpływ na poprawę jakości życia.

Projekt ten stanowi ważny krok w kierunku zrozumienia potencjału, jaki niosą za sobą technologie sztucznej inteligencji. Przybliża nas do przyszłości, w której granice między człowiekiem a maszyną będą coraz mniej widoczne, a interakcje z wirtualnymi postaciami staną się częścią codzienności. Playboy, umieszczając Samanthę na swojej okładce, nie tylko przekracza tradycyjne ramy wydawnictwa, ale również otwiera dyskusję na temat roli AI w społeczeństwie oraz jej wpływu na przyszłość komunikacji i relacji międzyludzkich.

Źródło:

Średnia ocena 5 / 5. Gł: 241

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top