Paru pracowników działu mobilnego Sony w Stanach Zjednoczonych otrzymało różowy wariant kolorystyczny Xperii Z5 Premium. Nie wydaje mi się, żeby miało to pomóc w poprawieniu sprzedaży, aczkolwiek w niewielkim stopniu Sony może coś ugrać tym modelem.
To nie Rose Gold, a ?Stunning? Pink, co idealnie komponuje się z nazwą 5,5 – calowego kolosa Sony (Z5 Premium). Niestety, tył nadal jest wykonany ze szkła odbijającego światło, więc zbiera więcej smug i odcisków palców, niż matowe szkło obecne z regularnym modelu Z5.
Nie mam wątpliwości, że to chwyt marketingowy, który ma pomóc w sprzedaży większej ilości modelu Premium z pierwszym na świecie wyświetlaczem 4K. Podobnie było z Z5 w styczniu bieżącego roku. HTC również postawiło na podobny do Apple wariant kolorystyczny podczas wydania One A9.
Na pierwszy rzut oka widać, że to nie do końca sprzęt dla dziewcząt w przeciwieństwie do One A9. Zastanawiam się tylko,kto teraz kupi dogorywający model, skoro wejście na rynek serii X zamyka całkowicie istnienie Z. Mam wrażenie, że jedynie Azjaci sięgną po ten produkt, który będzie dostępny na początku przyszłego miesiąca.