Krzysiek Borek07.03.2018
Apple nie bierze sobie do serca problemów z przegrzewaniem się iPhone’a X

Wielu użytkowników iPhone’a X skarży się na przegrzewanie urządzenia i wysoką konsumpcję danych mobilnych. Oba problemy były zgłaszane wiele razy i próżno szukać reakcji Apple na zaistniałą sytuację.

Temperatura jednego z iPhone’ów X była na tyle wysoka, że wyświetlacz przestał reagować na dotyk użytkownika, iTunes nie było w stanie wykryć urządzenia i nic nie wskazywało na to, żeby temperatura rocznicowego modelu miała spaść.

Zdaje sobie sprawę z tego, że żadne urządzenie nie jest idealne. Większość wad wychodzi na jaw po paru miesiącach użytkowania i zazwyczaj są one związane z oprogramowaniem. Problemy natury sprzętowej są cięższe do rozwikłania, ale to nie usprawiedliwia braku reakcji na problem ze strony Apple.

Ktoś próbował nawet włożyć iPhone’a X do lodówki, aby go schłodzić, ale to nic nie dało. Wielu użytkowników postanowiło napisać o swoich problemach na łamach oficjalnego forum Apple. Największym problemem wydają się być bardziej wymagające aplikacje takie, jak Waze, które podczas działania wykorzystuje GPS urządzenia.

Problemów jest zdecydowanie więcej, ponieważ dotyczą one również odtwarzania wideo lub braku możliwości użycia diody doświetlającej, co jest spowodowane nadmierną temperaturą. Ponadto pojawił się problem ze „zjadaniem” dużych ilości z pakietów internetu mobilnego w porównaniu do tradycyjnych modeli iPhone’a. Prawdopodobnie jest to spowodowane wyborem LTE jako głównego połączenia, nawet w momencie gdy użytkownik chce korzystać z WiFi.

Apple nie wyjaśniło jak można to wyłączyć lub obejść, co może być problemem dla użytkowników z relatywnie małymi pakietami danych.

Źródło: redmondpie.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

The Sins never die
@krzysiek_borek