Bezprzewodowe słuchawki AirPods cieszą się dużym zainteresowaniem, w szczególności ze strony użytkowników sprzętu Apple, ale czy to jedyne osoby decydujące się na zakup?
Wg ostatnich badań Counterpoint słuchawki Apple stanowią 60% rynku prawdziwie bezprzewodowych słuchawek. Mowa o ostatnim kwartale zeszłego roku.
Apple ma się czym cieszyć, ponieważ w przypadku ich produktu były dwa problemy. Pierwszym była wielka konkurencja, a drugim wysoka cena w porównaniu z wieloma tańszymi słuchawkami.
Przez firmy takie jak JLab czy QCY udział AirPods w rynku bezprzewodowych słuchawek nieco stopniał.
Warto dodać, że Apple nie jest jedyną firmą sprzedającą drogie słuchawki, do takich można zaliczyć Jabrę, Samsunga czy Bose. W większości przypadków ceny są wysokie w porównaniu do produktów Chińskich producentów.
Zapowiedź drugiej generacji słuchawek mogła zwiastować problemy, ponieważ w sieci pojawiało się wiele przecieków o nowych funkcjach, a mimo to zainteresowani sięgali po pierwszą generację.
AirPods najlepiej poradziły sobie w Stanach Zjednoczonych, a kolejnym sukcesem jest sprzedaż w krajach Azjatyckich.