OneTech25.04.2019
Apple czy Samsung? Która z tych dwóch firm ma lepsze wsparcie techniczne?

Dziennikarze Laptop Mag, którzy pracowali „pod przykryciem” przeprowadzili badania oceniające jakość pracy personelu technicznego w dużych firmach w tym Apple, Samsung i Microsoft.

Aby przeprowadzić bardziej obiektywne badanie, dziennikarze Laptop Mag musieli tak jak wspomniałem na wstępie pracować „pod przykryciem”. Udając stałych klientów oceniali jakość pracy personelu w najwiekszych firmach informatycznych na świecie. Poniżej znajdziecie wynik ich prac.

Jak widzicie na pierwszym miejscu jest Apple, a Samsung zajął dopiero czwarte miejsce.

„Przedstawiciele pomocy technicznej z Cupertino nadal należą do najszybszych i najbardziej kompetentnych w swojej działalności, dostarczając dokładnych odpowiedzi na pytania związane z komputerem Mac, na czacie, sieciach społecznościowych i telefonicznie” – podsumowali dziennikarze.

Apple uzyskało wynik 91 punktów, a Samsung 73 punkty. Dziwne? Dla mnie nie.

Źródło: twitter.com
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Blog technologiczny OneTech.pl
@onetechpl