Obecnie używam bezpłatnej wersji Spotify i 3 miesięcznego okresu próbnego YouTube Music i nie myślę o wykupowaniu Apple Music.
Nie zmienia to jednak faktu, że usługa streamingowa Apple ma więcej płatnych subskrybentów od Spotify na terenie Stanów Zjednoczonych.
Obie usługi mają ponad 20 milionów subskrybentów, ale Apple Music ma lekką przewagę nad konkurencją. W porównaniu do Tidala i Sirus XM usługa Apple wygląda jeszcze lepiej.
Apple Music rośnie w siłę z dnia na dzień i dzięki temu ma przewagę nad Spotify w Stanach Zjednoczonych. Każdego dnia przybywa 5% nowych użytkowników w porównaniu do 2% w przypadku Spotify.
Wynik usługi Apple może napawać optymizmem, ale w porównaniu do międzynarodowych wyników Spotify nie ma startu. W tym momencie druga usługa ma 70 milionów płatnych subskrybentów i 90 milionów darmowych. W przypadku Apple wyniki są zdecydowanie niższe, bo płatnych użytkowników ma 45 milionów, a darmowych (3 miesięczny okres) od 5 do 10 milionów.