Jak donosi Musically , Elean Segal, starszy dyrektor muzyczny Apple, powiedział, że Apple nigdy nie wprowadzi bezpłatnej subskrypcji Apple Music opartej na reklamach.
Segal wraz z przedstawicielami Spotify i Amazon odpowiadał na pytania posłów do brytyjskiego parlamentu w brytyjskiej Komisji ds. Cyfryzacji, Kultury, Mediów i Sportu na temat ekonomiki usług przesyłania strumieniowego. Trio przedstawicieli zostało zapytanych o cenę ich subskrypcji i ich opinie na temat bezpłatnych subskrypcji ich usług.
Spotify i Amazon oferują bezpłatne subskrypcje swoich usług strumieniowego przesyłania muzyki. Jednak w bezpłatnej wersji są reklamy co nie podoba się Apple.
?Myślę, że więcej osób prawdopodobnie korzystałoby z Apple Music, gdyby pojawiła się wersja bezpłatna, ale nie zmieniłoby to naszej usługi. W Apple nie uważamy, że usługa obsługiwana przez reklamy może generować wystarczające przychody, aby wspierać zdrowy ekosystem. Byłoby to również sprzeczne z naszymi podstawowymi wartościami dotyczącymi prywatności – mówi Segal?
A Wy co myślicie na ten temat?