applepencil

Apple Pencil z USB-C na pierwszym filmie

Na platformach społecznościowych TikTok i Instagram pojawiło się krótkie wideo, na którym widzimy najnowszą wersję Apple Pencil z USB-C.

W materiale wideo udostępnionym przez dziennikarza technologicznego Jake’a Krola uwagę przyciąga przede wszystkim jedna z najważniejszych innowacji w tej wersji urządzenia – złącze USB-C do ładowania, ukryte pod ruchomą nasadką.

Cenowo, najnowszy Apple Pencil jest zauważalnie bardziej dostępny niż jego poprzednicy. Jego cena wynosi 429 zł, podczas gdy pierwsza i druga generacja Apple Pencil są oferowane odpowiednio za 579 zł i 699 zł. W tym kontekście, nowy produkt wydaje się być bardziej atrakcyjny dla osób, które chcą korzystać z rysika, ale niekoniecznie chcą inwestować w droższe wersje.

Jeśli chodzi o datę premiery, informacje są na razie dość ogólne. Apple ogłosiło, że nowy Pencil będzie dostępny do zamówienia “na początku listopada”, ale nie podano jeszcze dokładnej daty wprowadzenia produktu na rynek. Co więcej, urządzenie będzie kompatybilne ze wszystkimi modelami iPada wyposażonymi w port USB-C, w tym z tańszymi wersjami, takimi jak iPad dziesiątej generacji.

Należy jednak zwrócić uwagę na kilka różnic między najnowszym Apple Pencil a jego droższą wersją drugiej generacji. Po pierwsze, brakuje mu funkcji bezprzewodowego ładowania, co może być dla niektórych użytkowników pewnym utrudnieniem. Po drugie, nowy Pencil nie oferuje tak zaawansowanych funkcji jak czułość na nacisk czy możliwość wykonywania gestu podwójnego dotknięcia w celu zmiany narzędzi rysujących. Ostatecznie, mimo że nowy Pencil obsługuje funkcję unoszenia w najnowszych 11- i 12,9-calowych modelach iPada Pro, to jednak nie dorównuje on funkcjonalnością swoim droższym odpowiednikom.

Reasumując, najnowszy Apple Pencil z portem USB-C wydaje się być atrakcyjną opcją dla osób, które szukają bardziej ekonomicznego rozwiązania. Z pewnością zainteresuje ono użytkowników, dla których brak kilku zaawansowanych funkcji nie jest dużą przeszkodą, a cena jest kluczowym czynnikiem decyzyjnym. Ostateczna ocena tego, czy innowacje wprowadzone w tej wersji są wystarczające, aby przekonać potencjalnych klientów do zakupu, będzie możliwa dopiero po oficjalnej premierze produktu i pierwszych testach użytkowników.

Warto również podkreślić, że udostępnienie wideo na platformach społecznościowych, zwłaszcza tak popularnych jak TikTok, pokazuje, jak duże znaczenie ma dla firm takich jak Apple komunikacja z młodszym pokoleniem konsumentów, którzy są coraz częściej docelową grupą dla tego typu produktów.

Źródło:

Średnia ocena 4.7 / 5. Gł: 167

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top