Apple wprowadziło zmiany w warunkach serwisu gwarancyjnego dla iPhone’a 14 – informuje o tym portal MacRumors. Co się zmieniło? Wyjaśniamy!
Wcześniej uszkodzony iPhone, który kupujący przynosił do naprawy w ramach gwarancji, najczęściej był po prostu wymieniany na zupełnie nowe urządzenie, a Apple zabierało stary smartfon dla siebie. Takie warunki były niezwykle atrakcyjne dla osób, które już od jakiegoś czasu korzystały z urządzenia – dzięki awarii dana osoba mogła otrzymać nowego iPhone’a. Ale teraz wszystko się zmieniło.
Według źródła, Apple wysłało notatki do sklepów firmowych i autoryzowanych serwisów. Według doniesień, począwszy od linii iPhone 14, smartfony powinny być naprawiane, a nie wymieniane na nowe. Najprawdopodobniej zmiany w polityce serwisu związane są z tym, że iPhone 14 został wyposażony w zdejmowaną tylną pokrywę (wcześniej była ona przyklejona), co oznacza, że smartfon nie jest już uznawany za “nierozłączny”. Nowe urządzenia można łatwo otworzyć zarówno od strony wyświetlacza, jak i z tyłu.
Co Wy na to? Czy jest to lepsze rozwiązanie od poprzedniego? Dajcie znać w komentarzach.