Brak sieci – to nowy błąd, który pojawił się u wielu użytkowników iPhone z systemem iOS 14.7.1. Jak sobie z tym poradzić?
Jak czytamy na różnych forach, wielu użytkowników iPhone z systemem iOS 14.7.1 zgłasza bardzo niepokojący błąd – brak zasięgu, który jak nie trudno się domyślić uniemożliwia wykonanie połączenia czy wysyłkę SMS.

Co ciekawe, w momencie, gdy sygnał zniknie całkowicie, nie pomaga nawet ponowne uruchomienie telefonu, wyjęcie karty SIM, czy zresetowanie ustawień sieciowych.. Jak zatem rozwiązać ten problem?
Brak sieci w iPhone z iOS 14.7.1 – co zrobić? Jak rozwiązać problem?
Nie ma 100% gwarancji i sposobu po wykonaniu którego problem zniknie. Możesz spróbować wykonać poniższe czynności i modlić się, że po jeden z nich zasięg wróci. Są to odpowiednio:
- Dezaktywuj i ponownie aktywuj sieć danych.
- Uruchom ponownie iPhone’a.
- Sprawdź dostępność aktualizacji ustawień operatora.
- Wyjmij i ponownie włóż kartę SIM.
- Zresetuj ustawienia sieciowe.
- Zaktualizuj iPhone’a.
- Skontaktuj się z operatorem.
Użytkownicy zgłosili już występowanie błędu na oficjalnym forum pomocy Apple. Co ciekawe nie błąd występuje praktycznie na każdym smartfonie Apple – nie ma znaczenia czy jest to iPhone 6s, iPhone 7, iPhone 8, iPhone 11 czy iPhone 12. Jedną wspólną cechą łączoną te wszystkie urządzenia jest to, że wszystkie urządzenia korzystają z najnowszej oficjalnej wersji systemu iOS 14.7.1.
Wydany pod koniec ubiegłego tygodnia system naprawia problem uniemożliwiający modelom iPhone’a z Touch ID odblokować połączonego w parę Apple Watch przy użyciu funkcji Odblokuj z iPhone’a. Uaktualnienie zawiera także ważne poprawki zabezpieczeń i jest zalecane dla wszystkich użytkowników.
Więcej na ten temat ostatniej oficjalnej wersji systemy wydanej zarówno na takie urządzenia jak iPhone i iPad oraz iPod touch możecie przeczytać klikając w poniższy link.
Czy ktoś z Was miał lub może ma podobny problem? Jeśli tak, to czy udało Wam się go w jakiś sensowny sposób rozwiązać? Koniecznie dacie nam znać w komentarzach. Jeśli chodzi o nas to po aktualizacji nie stwierdziliśmy występowania opisywanego przez nas powyżej błędu.