wallet

Masz problemy z Portfelem w iPhone? Wiemy, jaka może być tego przyczyna

Wczoraj Apple wydało trzecią betę systemu iOS 17.1, przeznaczoną dla deweloperów. Oprócz poprawek błędów jest też zmiana o której należy wspomnieć.

Okazało się, że wydana wczoraj iOS 17.1 beta 3 wprowadza także pewne zmiany związane z działaniem natywnej aplikacji Portfel na iPhone’ach, które spowodowały pewne problemy w działaniu aplikacji. Wygląda na to, że problem dotyczy szczególnie tych użytkowników, którzy korzystają z wcześniejszych wersji beta tego systemu operacyjnego – iOS 17.1 beta 1 lub iOS 17.1 beta 2.

Wyjątkowo niewygodne może to być dla użytkowników korzystających z funkcji Connected Cards, popularnej w niektórych krajach, na przykład w Wielkiej Brytanii. Dzięki tej opcji, użytkownicy mają możliwość monitorowania stanu konta i sald swoich kart debetowych oraz kredytowych bezpośrednio przez aplikację Portfel na swoim iPhone.

Oficjalne informacje dotyczące wydania wskazują, że problem ten jest wynikiem “nieokreślonych zmian”, dokonanych przez Apple. Oznacza to, że niewielka modyfikacja wprowadzona w oprogramowaniu może mieć szeroki wpływ na działanie różnych funkcji, w tym również natywnej aplikacji Portfel. Jak na razie, najlepszym rozwiązaniem tego problemu wydaje się być aktualizacja oprogramowania do najnowszej dostępnej wersji beta, czyli iOS 17.1 beta 3.

Masz problemy z Portfelem w iPhone? Wiemy, jaka może być tego przyczyna ciekawostki wielka brytania, ustawienia, publiczna wersja beta, pple, Portfel i Apple Pay, konto bankowe, karta płatnicza, iPhone, iOS 17.1, deweloperzy, Connected Cards, błąd, beta, backend, awaria, aplikacja Portfel, aktualizacja oprogramowania, Aktualizacja  Wczoraj Apple wydało trzecią betę systemu iOS 17.1, przeznaczoną dla deweloperów. Oprócz poprawek błędów jest też zmiana o której należy wspomnieć. Wallet

Apple informuje również, że zauważono przypadki nieoczekiwanego rozłączenia karty płatniczej od konta bankowego w aplikacji Portfel. W związku z tym, użytkownicy mogą być zmuszeni do wykonania pewnych kroków w celu naprawy tej sytuacji. Konkretnie chodzi o przejście do zakładki Ustawienia, następnie do sekcji Portfel i Apple Pay, i finalnie o ponowne zainicjowanie połączenia z kartą bankową.

Jak zatem widzicie, jeśli zauważyłeś problemy z działaniem aplikacji Portfel na swoim iPhone, najprawdopodobniej jest to spowodowane używaniem starszej wersji beta systemu iOS 17.1. Najskuteczniejszym sposobem na ich rozwiązanie jest aktualizacja do najnowszej wersji beta dostępnej dla deweloperów, a w przypadku publicznych testerów beta — oczekiwanie na najbliższą aktualizację, która ma się pojawić w najbliższym czasie.

Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem? Dajcie koniecznie znać w komentarzach poniżej.

Źródło:

Średnia ocena 4.7 / 5. Gł: 167

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top