AirPods do końca tego roku powinny dobić do 60 milionów sprzedanych egzemplarzy. Pierwsza edycja bezprzewodowych słuchawek okazała się hitem, potem pojawiły się poprawione modele, a niedawno wariant Pro.
Wg źródeł związanych z portalem Bloomberg okazuje się, że Apple w tym roku może liczyć na wyższą sprzedaż swoich bezprzewodowych słuchawek. Wszystko dzięki wprowadzonym do sprzedaży AirPods Pro.
Pierwszy model AirPods pojawił się w 2016 roku, a w 2019 pojawiła się druga generacja. W październiku tego roku Pro, ale konkurencja nie przespała tego okresu, ponieważ w ten segment wszedł Samsung i Amazon.
W międzyczasie Microsoft zapowiedział Surface Earbuds, ale one pojawią się dopiero na początku przyszłego roku. Podobnie będzie z kolejną generacją Pixel Buds od Google. Opóźnienie wydania sprzętu konkurencji będzie działać na korzyść Apple. Jednak z drugi strony pokazuje, że ciężko wykonać bezprzewodowe słuchawki, które będą działać jak należy po wyjęciu z pudełka.
Za AirPodsami przemawia fakt, że powstały z myślą o ekosystemie Apple i bardzo łatwo sparować je z każdym urządzeniem tego producenta.