Wiceprezes i dyrektor generalny Samsung, Chung Hee Han, wystosował formalne przeprosiny dla użytkowników flagowych urządzeń za pogorszenie wydajności smartfonów i tabletów korzystających z aplikacji GOS.
Podczas dorocznego spotkania udziałowców Chung Hee Han przyznał, że firma nie rozumie obaw użytkowników i obiecał, że Samsung „będzie uważniej słuchać klientów, aby zapobiec powtórzeniu się takich sytuacji”.
Przypomnijmy, że usługa Samsung Game Optimization Service (GOS), preinstalowana na flagowych smartfonach i tabletach Galaxy S, zmniejszyła wydajność gier i aplikacji, aby uniknąć problemów z przegrzaniem i wydłużyć żywotność baterii. Więcej na ten temat możecie przeczytać poniżej.
W związku z tym twórcy Geekbench usunął ze swojej bazy danych wyniki testów wydajności ostatnich czterech generacji smartfonów Galaxy S, a także większości urządzeń z serii Galaxy Tab S. Samsung rozpoczął już wdrażanie aktualizacji oprogramowania dla Galaxy S22 w Korei Południowej, która rozwiązuje problemy z GOS.