spotify

Spotify chce być „Pro”. Co to znaczy?

Spotify, lider wśród platform streamingowych muzyki, zamierza wprowadzić do swojej oferty abonamentowej nową opcję – “Music Pro”. Co to takiego?

To przedsięwzięcie jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania najbardziej wymagających słuchaczy, poszukujących najwyższej jakości odtwarzanej muzyki oraz dodatkowych funkcji ulepszających ich codzienne doświadczenia muzyczne.

Z analizy kodu aplikacji Spotify wynika, że firma planuje zaoferować dźwięk bezstratny w formacie FLAC. Dźwięk bezstratny to taki, który podczas kompresji nie traci na jakości, a co za tym idzie, użytkownicy będą mogli cieszyć się dźwiękiem o jakości, jaką oferują oryginalne nagrania studyjne. Nowa oferta obejmuje pliki o rozdzielczości do 24 bitów/44,1 kHz, co gwarantuje znakomitą jakość dźwięku, znacznie przekraczającą standardy obecnie dostępnych opcji streamingowych.

Spotify chce być „Pro”. Co to znaczy? ciekawostki wysoka jakość dzwięku, sztuczna inteligencja, system remiksowania, streaming muzyki, Spotify, słuchawki przewodowe, premium subskrypcja, Playlisty, personalizacja dźwięku, Odkrywanie Muzyki, Music Pro, flac, dźwięk bezstratny, Apple music, apple AirPods  Spotify, lider wśród platform streamingowych muzyki, zamierza wprowadzić do swojej oferty abonamentowej nową opcję - "Music Pro". Co to takiego? SpotifyHiFi

W przypadku konkurencji, na przykład Apple Music, które oferuje dźwięk bezstratny w rozdzielczości od 16 bitów/44,1 kHz do 24 bitów/192 kHz, propozycja Spotify wydaje się kusząca, szczególnie dla osób, które nie posiadają profesjonalnego sprzętu audio. Aby w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez dźwięk bezstratny, zalecane jest jednak używanie wysokiej jakości słuchawek przewodowych lub odpowiednio dobranych głośników.

Nowy abonament “Music Pro” będzie również zawierał zaawansowane funkcje, takie jak rozbudowany system remiksowania utworów, umożliwiający użytkownikom kreowanie własnych wersji ulubionych piosenek. Spotify zamierza także wprowadzić personalizację ustawień optymalizacji dźwięku dla określonych modeli słuchawek, np. Apple AirPods.

Innowacją są również filtry oparte na sztucznej inteligencji, które mają ułatwiać odkrywanie nowych utworów i tworzenie spersonalizowanych playlist. Jest to krok naprzód w kierunku oferowania nie tylko dostępu do muzyki, ale również zaawansowanych narzędzi do zarządzania preferencjami muzycznymi użytkowników.

Chociaż nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone szczegóły dotyczące daty wprowadzenia na rynek planu “Music Pro” ani jego ceny, można przypuszczać, że będzie on droższy od standardowych planów abonamentowych. Przypuszczalne podwyżki cen w niektórych regionach mogą być związane z debiutem tej nowej, premium opcji subskrypcji.

Źródło:

Średnia ocena 4.8 / 5. Gł: 142

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top