OneTech16.03.2021
Apple opracowuje specjalne tagi NFC, aby reklamować Apple Arcade, Apple TV+ i Apple Music

Kolejną nowością odnalezioną w iOS 14.5  jest wsparcie dla nowego typu powiadomień z tagów NFC, które będą pojawiać się tylko w sklepach Apple.

Dziennikarze 9to5Mac znaleźli w udostępnionej wczoraj becie iOS 14.5 kolejną nowość. Jest to wsparcie dla nowego typu powiadomień promujących usługi subskrypcyjne Apple. Wszystkie z nich są przeznaczone do aktywacji za pomocą specjalnych tagów NFC nad którymi pracuje gigant z Cupetrino.

iOS 14.5 otrzymał wsparcie dla powiadomień NFC, które pojawiają się tylko w sklepach Apple

Przybliżenie telefonu do specjalnego tagu, który będzie umieszczony w sklepach Apple spowoduje wyświetlenie określonych powiadomień z sugestiami dotyczącymi treści, a nie po prostu przekierowanie użytkownika do aplikacji na iOS. Na przykład w ten sposób firma będzie mogła zaprezentować gry promujące usługę Apple Arcade, czy filmy i programy z Apple TV +.

Jeśli system wykryje, że użytkownik nie jest subskrybentem usług, Apple zaproponuje wypróbowanie ich samodzielnie lub za pomocą Apple One.

Ciekawy pomysł. Nam się podoba. A co Wy o tym myślicie?

Sztuczki i triki w iOS 14 o których możesz nie wiedzieć

Źródło:
Polub nas na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj do Google+ lub RSS

Zapraszamy na naszego Twittera.
@onetechpl