App Store

Apple wprowadza nowy format reklam na głównej stronie App Store

Firma Apple ogłosiła dzisiaj, że prowadza pewne zmiany w dziedzinie reklam wswoim wirtualnym sklepie a aplikacjami App Store. Zobaczcie jak to wygląda.

Nowy format kart “Dzisiaj” wprowadza wiele usprawnień, które mają na celu zwiększenie atrakcyjności i skuteczności reklam dla użytkowników iPhone’ów. Poprzednio, aby zobaczyć reklamy na karcie “Dzisiaj”, użytkownicy musieli przewinąć stronę w dół, co czasami prowadziło do przeoczenia tych treści. Teraz, dzięki bardziej kompaktowemu formatowi, reklamy są od razu widoczne po otwarciu karty na iPhone.

Nowy format reklam na karcie “Dzisiaj” jest zaprojektowany tak, aby miejsce docelowe reklamy było zawsze widoczne na ekranie. To oznacza, że użytkownicy nie muszą już przewijać strony, aby zobaczyć treść reklamową. Ten nowy układ nie tylko zwiększa wygodę użytkowania, ale również umożliwia Apple ułatwienie przesyłania kampanii reklamowych przez reklamodawców oraz szybsze uzyskiwanie zatwierdzenia.

Reklamy na głównej stronie App Store

Apple wprowadza nowy format reklam na głównej stronie App Store ciekawostki zatwierdzenie, użytkownicy, reklamy, reklamodawcy, przekierowanie, nowy format reklam, niestandardowa strona produktu, krytyka, karta Dzisiaj, kampanie reklamowe, kampania reklamowa, iPhone, automatyczna konwersja, Apple, App Store, Aplikacje  Firma Apple ogłosiła dzisiaj, że prowadza pewne zmiany w dziedzinie reklam wswoim wirtualnym sklepie a aplikacjami App Store. Zobaczcie jak to wygląda. dzisiaj 1

Kiedy użytkownik dotknie reklamy na karcie “Dzisiaj”, zostanie przekierowany na niestandardową stronę produktu, która zawiera grafikę dostarczoną przez reklamodawcę. To otwiera nowe możliwości dla reklamodawców, umożliwiając im prezentację swoich produktów w bardziej atrakcyjny i szczegółowy sposób.

Ważne jest również, że istniejące kampanie reklamowe na karcie “Dzisiaj” zostaną automatycznie przekonwertowane na nowy format. To oznacza, że reklamodawcy nie muszą martwić się o konieczność dostosowania swoich kampanii do nowego układu. Apple dba o płynne przejście i kontynuację reklam w najbardziej bezproblemowy sposób.

Warto wspomnieć, że format reklamy z zakładką “App Store Today” zadebiutował w zeszłym roku, około października 2022 roku. Ta innowacja spotkała się z pewnymi kontrowersjami, zwłaszcza związanymi z wyświetlaniem reklam hazardowych obok legalnych aplikacji od programistów. Apple, reagując na krytykę, podjęło działania w celu usunięcia reklam hazardu z tych automatów, chroniąc użytkowników przed nieodpowiednimi treściami.

Wprowadzenie nowego formatu reklam na karcie “Dzisiaj” jest kolejnym krokiem w rozwoju App Store, który dąży do zapewnienia użytkownikom doskonałego doświadczenia i jednocześnie umożliwienia reklamodawcom skutecznego dotarcia do swojej grupy docelowej. Już w lipcu użytkownicy iPhone’ów z systemem iOS 16.4 lub nowszym będą mieli okazję skorzystać z tego nowego układu reklamowego i odkryć jeszcze więcej ciekawych aplikacji i produktów dostępnych w App Store.

Możesz być zainteresowany
Źródło:

Średnia ocena 4.7 / 5. Gł: 145

Brak głosów! Bądź pierwszy i oceń ten post.

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top