Resetowanie słuchawek AirPods może być przydatne w przypadku problemów, takich jak przycinanie się podczas odtwarzania muzyki lub przypadkowe wyłączanie.
Dlatego warto znać procedurę resetowania bezprzewodowych słuchawek Apple – AirPods, AirPods Pro oraz AirPods Max.
Jak zresetować słuchawki AirPods, Pro
Poradnik dotyczy AirPods (pierwszej, drugiej lub trzeciej generacji) oraz AirPods Pro:
- Umieść wkładki douszne w etui ładujące i zamknij pokrywę.
- Odczekaj przynajmniej 30 sekund.
- Otwórz pokrywę etui ładującego i włóż słuchawki AirPods do uszu.
- Przejdź do ustawień Bluetooth na swoim urządzeniu iPhone lub iPad, wybierając opcję “Ustawienia” – “Bluetooth”.
- Jeżeli Twoje AirPods wyświetlają się jako sparowane urządzenie, naciśnij ikonę “i” obok nazwy zestawu słuchawkowego. Wybierz opcję “Zapomnij to urządzenie” i potwierdź akcję.
- Jeśli Twoje AirPods nie pojawiają się na liście sparowanych urządzeń, umieść je w etui ładującym, pozostawiając pokrywę otwartą. Następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk znajdujący się na tylnej części etui przez około 15 sekund. Gdy wskaźnik stanu zacznie migać na żółto, a następnie zmieni kolor na biały, zwolnij przycisk.
- Teraz możesz ponownie sparować swoje AirPods z urządzeniem iPhone, przybliżając słuchawki douszne z otwartym etui do smartfona.
Gotowe! Twoje AirPods zostały zresetowane i są gotowe do użycia.
Jak zresetować słuchawki AirPods Max
Proces resetowania modelu Max wygląda nieco inaczej.
- Upewnij się, że słuchawki są naładowane przez kilka minut.
- Naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk wyciszania szumów i Digital Crown, aż dioda LED na słuchawkach zacznie migać na pomarańczowo.
- Gdy dioda LED zmieni kolor na biały, zwolnij przyciski.
- Teraz możesz ponownie podłączyć swoje AirPods Max do urządzenia iPhone lub iPada.
Warto pamiętać, że AirPods mogą być powiązane tylko z jednym kontem Apple ID. Jeśli planujesz przekazać lub sprzedać słuchawki, ważne jest, aby je najpierw usunąć z konta Apple ID.
Resetowanie AirPods może być skutecznym sposobem na rozwiązanie problemów technicznych i przywrócenie prawidłowego działania tych popularnych bezprzewodowych słuchawek. Jeżeli masz jakiekolwiek trudności lub problemy z wykonaniem powyższych instrukcji, zawsze warto skonsultować się z oficjalnym wsparciem Apple lub odwiedzić najbliższy autoryzowany serwis.