Nie możesz aktywować nowego iPhone, iPad, HomePod czy Apple Watch? Jeśli tak, to się nie martw, nie jesteś sam. Problem jest po stronie Apple.
Od ponad 24 godzin niektórzy użytkownicy zgłaszają problemy z aktywacją nowych urządzeń.
Według strony Apple ?Stan systemu?, problem występuje od wczoraj od godziny 10:45. Awaria dotyczy konta iCloud i logowania, więc osoby, które otrzymały w prezencie Apple Watch, iPhone, iPad lub HomePod mogą mieć problem z aktywacją swojego nowego gadżetu od Apple.
Problem jest najprawdopodobniej związany z dużym ruchem ze strony nowych użytkowników, którzy otrzymali swoje nowe iUrządzenia i chcą je po prostu aktywować w celu uruchomienia. Jeśli masz podobny problem, to radzimy odczekać kilka godzin i powtórzyć operację później.
Dajcie znać w komentarzach, czy ktoś z Was miał lub ma podobny problem.
AKTUALIZACJA
Problem został rozwiązany.
Sztuczki i triki w iOS 14 o których możesz nie wiedzieć
- Ten prosty trik wydłuży czas pracy baterii Twojego iPhone z iOS 14
- Nie uwierzycie! iPhone z systemem iOS 14 mówi do nas po polsku, gdy zakończy ładowanie baterii
- Zobacz jak jednym kliknięciem zwolnić, wyczyścić RAM w iPhone i iPad z systemem iOS 14 / iPadOS 14
- Ta prosta sztuczka w iOS 14 / iPadOS 14 pozwala szybciej naładować baterię iPhone i iPad
- Zobacz jak aktywować i korzystać z funkcji Obraz w obrazie w aplikacji YouTube w iOS 14 i iPadOS 14
- iOS 14 i iPadOS 14 pozwala zmienić wygląd ikon aplikacji. Zobaczcie jak to zrobić!
- iOS 14 ? przywracamy widget ulubione kontakty
- iSkin ? nowy, szybki i darmowy sposób na zmianę wyglądu ikon w iOS 14 i iPadOS 14