mecz 1

Apple chce transmitować Premier League

Wszystko wygląda na to, że Apple bardzo poważnie myśli o zaistnieniu w świecie transmisji sportowych – donosi brytyjski dziennik Daily Mail.

Jak donosi brytyjski dziennik Daily Mail,Apple obecnie intensywnie pracuje nad uzyskaniem praw do transmisji rozgrywek Premier League, uznawanej za najlepszą ligę piłkarską na świecie.

Premier League to najwyższa liga piłkarska w Anglii i jedna z najsłynniejszych na świecie. Została założona w 1992 roku i składa się z 20 drużyn. Każda drużyna rozgrywa 38 meczów w sezonie, 19 u siebie i 19 na wyjeździe. Drużyna z najlepszym bilansem końcowym zostaje mistrzem Anglii, a drużyny z najniższymi pozycjami są relegowane do niższej ligi. Liga jest znana z wysokiego poziomu sportowego, a także z wysokich wpływów finansowych dla drużyn i piłkarzy.

Apple chce transmitować Premier League ciekawostki Premier League, apple tv+, Apple  Wszystko wygląda na to, że Apple bardzo poważnie myśli o zaistnieniu w świecie transmisji sportowych - donosi brytyjski dziennik Daily Mail. AppleTV 1

Obecnie Apple posiada prawa do transmisji Major League Baseball i Major League Soccer dla swojej platformy Apple TV+. Ponieważ jednak są to zawody, które w mniejszym lub większym stopniu interesują tylko rynek północnoamerykański, widać, że teraz zaczęto rozglądać się za pozyskaniem ciekawych praw w Europie. A trudno sobie wyobrazić ciekawsze transmisje sportowe niż te z meczów Premier League. W końcu w tej rywalizacji występują tacy giganci jak Chelsea, Liverpool, Manchester United, City czy Arsenal. Gdybyśmy mieli wymienić zawodników, to Erling Haaland jest chyba najjaśniejszym diamentem rozgrywek, ale na uwagę zasługują również stalownicy rozgrywek Harry Kane i Mohamed Salah. Krótko mówiąc, jest co oglądać.

Kalifornijski gigant podobno finalizuje już ofertę, którą zarząd chce złożyć w celu nabycia praw. Mówi się o tym, że Apple chce płacić 250 milionów dolarów rocznie, co na pierwszy rzut oka jest absolutnie niewyobrażalną sumą,  ale z drugiej strony byłaby to niezwykle duża reklama dla Apple TV+ i gwarantowane narzędzie do pozyskiwania nowych użytkowników na platformie.

Fani sportu z pewnością zapłaciliby za usługę streamowania meczów, choć oczywiście nie sposób powiedzieć ile. Na razie jednak nie ma co się nastawiać, bo umowa na zakup nie jest jeszcze podpisana.

Czytaj także:

Możesz być zainteresowany

Udostępnij
Facebook
Twitter
E-Mail
Dołącz do nas
Czytaj również
Polecamy
Scroll to Top